U draagt bij aan de klanttevredenheid en de ontwikkeling van de verkoop door het implementeren van het commerciële beleid van de afdeling (opbouw van het aanbod, commerciële acties ...)
U ondersteunt en begeleidt de verkoopadviseurs bij het ontvangst, het verkoopadvies, en het productkennis
Samen met uw team zorgt u voor een goede presentatie van de afdeling en de promotie van de producten (plaatsing, prijzing, signalisatie, productpresentatie, opruimen en netheid van de afdeling ...)
U bereidt en organiseert de commerciële acties in coördinatie met de verkoopadviseurs
U analyseert de resultaten samen met uw Hoofd van de Commerciële Sector
En natuurlijk, als Afdelingsverantwoordelijke, besteedt u een belangrijk deel van uw tijd aan ontvangst, advies en verkoop.
Bedrijfsinformatie
Dit bedrijf heeft de ambitie om de nummer één Doe-Het-Zelf winkel te worden in België, door klanten te helpen om hun DIY projecten succesvol aan te pakken. Ze hanteren de waarden: Open, actief en positief.
Jouw profiel
U bent gepassioneerd door doe-het-zelf en decoratie
U beheerst Frans EN Nederlands
U beschikt over commerciële of technische ervaring
U bent klantgericht en heeft een goed gevoel voor service
U bent zelfstandig en weet uw prioriteiten te beheren en u organiseert uzelf op een efficiënte manier
U kunt goed omgaan met stress en bent van nature positief ingesteld -U zet zich in voor uw werk en streeft naar goed werkvakmanschap
U heeft ervaring in teammanagement
Betalingen ontvangen
Producten verkopen: Bouwmaterialen, metselwerk
De klant verwelkomen
De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
De klant informeren over de diensten bij verkoop (korting, levering, gratis krediet, getrouwheidskaart)
Aanbod
Na geslaagde interim periode, kans op een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur. Daarnaast een aantrekkelijk salaris en een brede waaier aan extra legale voordelen. Je komt terecht in een aangename en actieve werkomgeving.